یکی از معضلاتی که بسیاری از عزیزان در فصل‌های سرد سال ، مخصوصا در شهر دماوند که آب وهوای سردی دارد با آن روبرو می‌شوند این است که اگر پشت‌بام‌های خانه‌های خود را ایزوگام و قیرگونی نکرده باشند، با مشکلاتی روبرو می‌شوند. فصل زمستان و پاییز فصل بارش باران و برف است. ایزوگام یک‌لایه‌ی عایقی است که روی سطح پشت‌بام‌ها، سرویس‌های بهداشتی، استخر، حمام و … می‌کشند که از آسیب رسیدن به سقف جلوگیری کند. اگر قصد دارید که پشت‌بام خانه‌های خود و هر محل دیگری را ایزوگام کنید، باید این نکته را به شما بگوییم که بهترین زمان برای نصب ایزوگام تابستان است. در این مقاله می‌خواهیم درباره قیمت ایزوگام دردماوند مطالبی را برای شما بیان کنیم.

09127847911ایزوگام
ایزوگام در هوای سرد

شاید شما قصد دارید که پشت‌بام خانه خود را ایزوگام کنید و به دنبال یک‌وقت مناسب برای انجام این کار هستید. یکی از سؤال‌های اساسی که برای شما پیش آید این است که بهترین وقت و بهترین زمان برای انجام‌دادن این کار چه موقع است؟ آیا در فصل‌های سرد هم این کار امکان‌پذیر است؟ این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که اجرایی کردن و ایزوگام کردن هر سطحی در فصل‌های سرد بسیار کار سختی است و ممکن است هنگام ایزوگام کردن، مشکلاتی هم به وجود آید.
اگر در فصل زمستان و زمان‌هایی که هوا سرد است قصد دارید این کار را انجام بدهید، باید ایزوگام کردن خانه‌های خود را به دست متخصصان راه‌بام‌دلیجان بسپارید که تجربه‌های کافی برای انجام این کار را دارند. ما یک تیم حرفه‌ای و باسابقه در زمینه‌ی ایزوگام کردن هستیم. ما می‌توانیم در فصل‌های سرد هم این کار را انجام بدهیم، بدون اینکه مشکلی پیش آید.

عوامل مؤثر در ایزوگام کردن در هوای سرد

نوع ایزوگام شما و همچنین زیرسازی کردن آن هم در این فصل‌ها بسیار تأثیر دارد. نصب کردن ایزوگام در هوای سرد باید باتوجه‌به یک درجه خاصی از حرارت در محیط اجرا شود. اصولاً در فصل‌های سرد، به ایزوگام حرارت می‌دهند که پیش از حرارت دادن باید رول‌های آن را بازکرده و سپس روی پشت‌بام و هر فضای دیگری که می‌خواهید، آن را پهن کنید. درواقع برای انجام این کار حتماً باید از متخصصانی که در این کار بسیار ماهر و حرفه‌ای هستند، کمک بگیرید. حرفه‌ای بودن تیمی که به شما در این زمینه خدمات می‌دهد، باعث می‌شود که عملیات به‌درستی اجرایی گردد و ایزوگام شما باکیفیت اجرا شود.
نصابی که قرار است سطح را ایزوگام کند، باید از وسایلی که استاندارد هستند، استفاده نماید. اگر از وسیله‌های استاندارد استفاده نکند، مشکلاتی برای او وجود می‌آید. ایزوگام کردن در هوای سرد به نوع خود مشکلاتی را به همراه دارد و ممکن است که هم شما و هم نصاب با دردسرها و مشکلاتی مواجه شوید. همه‌ی افرادی که کار ایزوگام را انجام می‌دهند، می‌دانند که ایزوگام کردن در هوای بارانی بسیار سخت است. نصب کردن ایزوگام در هوای سرد با حرارت دادن همراه است که همراه با یک مشعل است و اگر این کار هنگامی که زیرسازی رطوبت دارد، انجام شود، پس از زمانی رطوبت بخار شده و زیرسازی ایزوگام کاری که در هوای بارانی انجام شده است، بسیار مقاومت ایزوگام را کاهش می‌دهد و تبله ایجاد می‌کند. در این مقاله درباره قیمت ایزوگام در آب سرد هم توضیحاتی را ارائه می‌دهیم.

ایزوگام کردن در هوای سرد به چه صورتی انجام می‌شود؟

جهت اجرا نمودن ایزوگام در هوای سرد باید درجه حرارت محیط بیش از 10 درجه سانتی‌گراد باشد . ایزوگام هم در یک شبانه‌روز قبل، در دمای بیشتر از 10 درجه نگهداری شده باشد که از ترک خوردن ایزوگام هنگامی که روی سطح قرار می‌گیرد، جلوگیری شود. در فصل‌هایی که هوا سرد است و ایزوگام انجام می‌شود، باید زیر رول‌های ایزوگام شعله‌هایی از آتش باشد و پیش از اینکه شعله‌ها روشن شوند، رول‌ها باز شوند و روی سقف پهن شده که به‌صورت طبیعی روی سطح تخت قرار بگیرند و حالت تخت بودن را به خود بگیرند. در محل‌هایی که درز(ترک) وجود دارد و همچنین همپوشانی کردن لایه‌ها، باید پیش از اجرایی‌شدن، گرما وارد شود.
ایزوگام وقتی در معرض هوای سرد قرار بگیرد، خشک و شکننده و ترد می‌گردد. هنگامی که می‌خواهید آن‌ها را به طبقه‌های بالا ببرید مراقب باشید که به پله‌ها و موانع برخورد نکند و یا اینکه از بالابه‌پایین و برعکس پرتاب نشوند. قیمت ایزوگام در آب‌وهوای سرد هم بیشتر از مواقعی است که هوا گرم است.

تست آب ایزوگام ا راه بام دلیجان

اجرای ایزوگام در آب‌وهوای سرد

زمانی که ایزوگام مورد اجرا قرار می‌گیرد، در کیفیت نهایی کار و مقاومت آن بسیار تأثیر دارد؛ پس باید ایزوگام در زمان دقیق و مناسبی روی سطوح اجرایی شود. اگر همه‌ی مراحلی که برای نصب کردن ایزوگام است، درست پیش رود، بازهم فصل سرد و آب‌وهوای سرد بسیار در نتیجه کار تأثیر دارد. در مقاله‌های قبلی توضیح دادیم که موارد بسیار مهمی در قیمت ایزوگام و کیفیت اجرای آن و همچنین نصب آن تأثیر دارد که یکی از آن‌ها زمان اجرا است. اگر زمان نصب کردن ایزوگام به‌درستی انتخاب نشود، علاوه بر هزینه‌ای که شما برای ایزوگام کردن صرف کرده‌اید، نتیجه خوبی هم نخواهید دید.
شرایط آب‌وهوایی از عوامل مهم است که باید به صورتی باشد که آسیبی به رول‌های ایزوگام وارد نشود. افزون بر این شرایط آب‌وهوایی ساختمان و آن سطح هم باید به صورتی باشد که برای اجرا مشکلی نباشد. سطح موردنظر نباید رطوبت، گردوغبار، نم، آب باران و … داشته باشد و کاملاً خشک باشد و میزان رطوبتی هم که در هوا هست، کم باشد، اگر رطوبت در هوا باشد باعث می‌شود که آبی که میان سطح و ایزوگام است، بخار گردد و ایزوگام هم باد کند و هم تبله بزند. پس یکی از مهم‌ترین مواردی که در قیمت ایزوگام در آب سرد تأثیر دارد، شرایط جوی مناسب است. باتوجه‌به این تفاسیر می‌توان نتیجه گرفت که بهترین زمانی که می‌توان سطحی را ایزوگام کرد، تابستان است.

اجرای ایزوگام در چه شرایط جوی امکان‌پذیر نیست؟

اجرا نمودن ایزوگام در هوای بارانی غیرممکن است. روی سطحی که رطوبت دارد هم نمی‌توان ایزوگام را اجرایی کرد. اگر ایزوگام در این شرایط جوی روی سطح قرار بگیرد، سبب می‌شود که حباب‌هایی در زیرلایه‌های ایزوگام ایجاد شود. و در این صورت با گرم‌شدن و سرد شدن هوا، حرکت‌های ساختمان، ضربه‌های وارد شده به ساختمان، باعث شود که لایه‌های عایق پاره شود و آسیب ببیند و مقاومت خود را از دست بدهد. قیرهای جامد حتماً باید زمانی که گرم هستند و روان‌اند، مورد مصرف قرار بگیرند. عایق‌کاری‌کردن در دمایی که کمتر از 4 درجه سانتی‌گراد است، غیرممکن است. قیرهایی که از آن‌ها در ایزوگام کردن، استفاده می‌شود هم نباشد بیشتر از 177 درجه سانتی‌گراد حرارت ببینند، زیرا باعث می‌شود که مواد فراری که در قیر است از آن جدا شود و خاصیت‌های خود را از دست بدهد. قیمت ایزوگام در دماوند با راه بام دلیجان بسیار کم است.

قیمت ایزوگام در دماوند

یکی از دلایلی که سبب می‌شود که قیمت ایزوگام در هوای سرد افزایش پیدا کند، سخت بودن روند کار است. همان‌طور که گفتیم ایزوگام کردن در این شرایط بسیار دشوار است. اگر قرار باشد که در هوای سرد ایزوگام کردن صورت بگیرد، باید تحت شرایط خاص و با مشعل باشد و یک تیم بسیار حرفه‌ای برای انجام این کاراز شرکت راه‌بام‌‍دلیجان انجام بدهد.
ایزوگام کردن هر سطحی در دماهای بسیار کم و همچنین آب‌وهوایی که بارانی است، غیرممکن است. در برخی از مواقع به علت بارش‌های باران و برف برخی از عزیزانی که پشت‌بام‌های خود را ایزوگام نکرده‌اند، به فکر می‌افتند. در این صورت باید هزینه‌های بیشتری را هم پرداخت کنند. اجرایی کردن ایزوگام در شرایط جوی سرد و یخ‌زدگی بسیار سخت است و همین سختی کار، هزینه‌های آن را نیز افزایش می‌دهد. بهتر است فصل تابستان را برای انجام این کار انتخاب کنید.

قیمت ایزوگام در آبسرد

سخن پایانی

قیمت ایزوگام در دماوند بسیار پرهزینه‌تر و گران‌تر از مواقعی است که شرایط جوی مناسب است، چون سختی کار در این شرایط بالاتر می‌رود. مناسب‌ترین فصلی که می‌توانید این کار را انجام بدهید، تابستان است که علاوه بر مقرون‌به‌صرفه بودن، زمستان هم آسیبی به خانه‌های شما وارد نمی‌شود.

11 Responses

  1. بسیار کار عالی و بموقع و با دقت بالا انجام شد واقعا استادن تو کارشون و مهارت خوبی دارن برای تخصص ایزوگام

  2. با تشکر از کار خوب و تمیزشون واقعا کادری مجرب و با انصاف داشتن که همه جوره تمیز و مرتب کار کردن خداخیرشان دهد

  3. ممنون از لطف بسیار شما این وظیفه کادر راه بام دلیجان است که مشتریان از کارشان رضایت داشته باشند.

  4. سلام کادر راه بام دلیجان همه تلاش خود را میکند که بهترین کار را به مشتریان خود ارائه دهد.

  5. پشت بام منزل ما را ایزوگام کردند بسیار عالی بود با قیمت مناسب. تشکر می‌کنم از مدیریت محترم و جوان 🌹🌹🌹

  6. ممنون خانوم فتحی باعث خوشحالی ماست که توانسته ایم رضایت مشتری خوبی مثل شما را جلب کنیم.

  7. سلام لطفا با همکاران در بخش مدیریت راه بام دلیجان تماس بگیرید باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
خدابندلو مدیریت سایت
تماس سریع