قیمت فروش قیر در تهران با توجه به قیمت نفت خام تعیین می‌شود و به همین دلیل نوسانات قیمتی آن بالاست. یکی دیگر از فاکتورهای تعیین‌کننده در قیمت قیر، نوع آن است. زیرا انواع مختلفی قیر به صورت شل، مخلوط، سفت و در مقادیر مختلف تولید می‌شوند.

با توجه به اینکه استفاده‌های مختلفی از قیر در کارهای ساختمانی، عایق‌کاری و راه و جاده‌سازی می‌شود، اطلاع از قیمت‌های آن برای کارفرمایان مهم است. پس با توجه به کارایی‌های قیر، قیمت به روز آن برای کارفرمایان و مشتری‌ها مهم است. در این مطلب از سایت خدماتی راه بام دلیجان با قیمت فروش قیر در تهران و قیمت انواع مختلف این ماده آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

آشنایی با قیر برای تعیین قیمت این محصول پرکاربرد

قیر از تقطیر نفت خام به دست می‌آید و از آن برای قیرگونی و عایق‌کاری استفاده می‌شود. اما قبل از استفاده از این ماده باید فرآیندهایی روی آن انجام می‌شود. این فرآیندها شامل گرفتن تست‌های متعددی است که قیر را برای استفاده در ساختمان‌سازی آماده می‌کند. از این آزمایش‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

دلیل انجام این تست‌ها این است که یکسری ویژگی‌های قیر برای استفاده از آن بسیار مهم است. 

دو ویژگی مهم برای تشخیص کیفیت و تعیین قیمت قیر

به طور کلی قیری که در پالایشگاه‌ها تولید می‌شود برای عایق‌کاری و آسفالت‌سازی از آن استفاده خواهد شد. این ماده جامد که با حرارت دیدن نرم و حالت خمیری و مایع می‌گیرد باید دو ویژگی داشته باشد. این دو ویژگی عبارتند از:

این ویژگی‌ها در انواع مختلف قیر از جمله قیر شل، مخلوط و سقف دیده می‌شوند. در ادامه با قیمت فروش قیر در تهران بیشتر آشنا خواهیم شد.

قیمت فروش قیر ساختمانی درب خانه چقدر است؟

قیر ساختمانی یکی از پرکاربردترین نمونه‌های قیر است که برای انواع کارهای ساختمانی مانند عایق‌کاری، ایزوگام‌کاری و آب‌بندی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. برای دریافت قیمت فروش قیر در تهران درب منزل با کارشناسان ما در راه بام دلیجان تماس بگیرید.

قیمت قیر ساختمانی درب کارخانه کمتر است؟

برخی افراد تمایل دارند که محصول درخواستی خود را درب کارخانه تحویل بگیرند. در این حالت قیمت قیر برای آن‌ها بدون هزینه‌های حمل و نقل محاسبه خواهد شد.

قیمت قیر شل چقدر است؟

قیر شل یکی از پرکاربردترین محصولات نفتی است که برای چسباندن اولین لایه قیر روی سطح سیمان استفاده می‌شود. برای اطلاع از قیمت قیر شل با کارشناسان ما در راه بام دلیجان تماس بگیرید.

قیمت قیر مخلوط بیشتر است یا قیر شل؟

قیر مخلوط محصولی از قیر شل و سفت است که طول عمر بیشتری نسبت به قیر شل دارد. البته این محصول به صورت طبیعی نیز در طبیعت وجود دارد که باید تست‌ها و فرآیندهایی روی آن صورت گیرد. به همین دلیل در کارخانه‌ها با ترکیب قیر شل و سفت این محصول را تولید می‌کنند.

قیمت فروش قیر در تهران چقدر است|راه بام دلیجان
دو ویژگی مهم برای تشخیص کیفیت و تعیین قیمت قیر

ویژگی‌های مهم قیر که در قیمت آن موثر هستند

از مهمترین ویژگی‌های قیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

با توجه به این ویژگی‌ها از این ماده برای عایق‌کاری ساختمان‌ها و در آسفالت‌ها استفاده می‌شود.

قیمت انواع قیر؛ قیمت نهایی فروش قیر در تهران و سایر نقاط

تعیین قیمت فروش قیر در تهران با توجه به نرخ نفت خام تغییر خواهد کرد. اما این قیمت‌ها را می‌توان به صورت روزانه از سایت و کارشناسان راه بام دلیجان دریافت کنید. در ادامه لیستی از قیمت انواع قیر در در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نوع قیرقیمت هر کیلوگرم به تومان
قیر امولسیون 60 درصد15800
قیر امولسیون 57 درصد19500
قیر امولسیون 65 درصد20600
قیر امولسیون 65 درصد20600
قیر فله وکیوم95900
قیر فله 70-6015200
قیر مخلوط فله19000

در مورد تفاوت بین قیر شل 70/60، قیر مخلوط و امولسیون باید گفت که:

در این حالت طبیعی است که با توجه به ویژگی‌های مختلفی هر نوع قیر، قیمت‌ها آن‌ها با هم متفاوت باشد.

دو ویژگی مهم در قیمت فروش قیر در تهران و سایر نقاط اثر دارد|راه بام دلیجان
قیمت انواع قیر؛ قیمت نهایی فروش قیر در تهران و سایر نقاط

قیمت انواع قیر در حجم بالا؛ قیمت حجم بالای انواع قیر به صرفه‌تر است

در مواردی که برای انجام کار به میزان زیادی قیر نیاز باشد، شرکت‌های تولیدکننده قیمت را در حجم‌های بالا تعیین خواهند کرد.

نوع قیروزن بشکهقیمت به تومان
قیر شل 70/60190 کیلوگرم2800000
قیر مخلوط190 کیلوگرم2850000
قیر امولسیون220 کیلوگرم2850000

حجم بالای قیر در مصارفی مانند آسفالت سازی و عایق‌کاری مساحت بالا انجام می‌شود. مجموعه راه بام دلیجان به عنوان پخش کننده انواع قیر در نقاط مختلف تهران و انجام کارهای عایق‌کاری و آسفالت‌سازی در خدمت شماست.

قیمت قیر بشکه ای با توجه به انواع قیر متغیر است|راه بام دلیجان
قیمت قیر بشکه ای چند تومان است؟ آیا انواع مختلف قیر قیمت متفاوتی دارند؟

قیمت قیر بشکه ای چند تومان است؟ آیا انواع مختلف قیر قیمت متفاوتی دارند؟

قیمت قیر بشکه ای با توجه به نوع قیر متفاوت است، زیرا هر کدام کارایی و مشخصات خاصی دارند. در ادامه با قیمت تقریبی برخی از انواع قیر بشکه ای آشنا خواهیم شد

نوع قیر بشکه ایمشخصات خاص این نوع قیرکاربرد آنقیمت به تومان
قیر بشکه ای شل 70 /60 این قیر در حالت عادی روان‌تر از قیر مخلوط است و به همین دلیل برای ذوب شدن به درجه حرارت کمتری نیاز دارد.قابل استفاده برای قیرگونی ساختمان‌ها، عایق‌های رطوبتی و تولید آسفالتبشکه‌های 190 کیلوگرمی حدود 2750000 تومان
قیر شبکه ای مخلوط 25/85مخلوطی از قیر شل و سفت است که روان بودن آن نسبت به قیر شل کمتر است.قابل استفاده برای کارهای ساختمانی و عایق‌کاری رطوبتیهر بشکه با وزن 190 کیلوگرم حدود 2850000 تومان
قیر امولسیونمخلوطی از قیر، آب و یک ماده به نام امولسیون فایر است که در دمای محیط حالت مایع دارد. این قیر در مجاورت با هوای آزاد، آب خود را از دست می‌دهد.

به این نمونه قیر، دوست‌دار محیط زیست می‌گویند. زیرا نیازی به حرارت دادن ندارد.

قابل استفاده برای پخش روی سطح زیرسازی آسفالتهر بشکه 2950000 تومان
قیر بشکه ای دمیدهاین نمونه از دمیدن هوای داغ به قیر خالص تولید می‌شود و نسبت به قیر خالص درجه نفوذ کمتر، نرمی بیشتر و مقاومت بهتری دارد.قابل استفاده در عایق‌های رطوبتی، تولید ایزوگام و باتری اتومبیل——
قیر ام سیاز مخلوط قیر و یک حلال مناسب به دست می‌آید و رنگ سیاهی دارد.استفاده در راه‌سازی—–
قیر حلبیفروش قیرهای شل و مخلوط در حلب‌های 17 کیلوگرمیقابل استفاده برای عایق‌کاری و قیرگونیقیر حلبی شل حدود 280000 تومان

قیر حلبی مخلوط حدود 290000 تومان

توجه داشته باشید که این قیمت‌ها تقریبی  و امکان دارد به دلیل نوسانات قیمتی با مبالغ به روز تفاوت داشته باشند.

قیمت قیر زیر ایزوگام چقدر است؟ برای این کار از چه قیری باید استفاده کنیم؟

انواع مختلف قیر، قیمت‌های متفاوتی دارند که با توجه به نوسانات قیمت نفت خام، قیمت این مواد نیز تغییر خواهد کرد. یکی موارد استفاده از قیر در زیر ایزوگام است که در شرایط خاصی استفاده می‌شود. یکی از علل استفاده از قیر در زیر ایزوگام، خاصیت چسبندگی آن و ضد آب بودن این ماده است. در این حالت عایق‌کاری انجام‌شده مقاومت بالایی خواهد داشت.

توجه داشته باشید که استفاده از قیر زیر ایزوگام به مهارت بالایی نیاز دارد. به همین دلیل باید از نصاب‌های ماهر و مجرب استفاده کنید. مجموعه راه بام دلیجان آماده انجام انواع ایزوگام‌کاری در سطوح و با مواد مختلف است.

در مورد قیمت قیر زیر ایزوگام نیز باید گفت که هزینه با توجه به میزان قیر مورد نیاز و نوع آن تعیین خواهد شد. به عنوان مثال قیمت تقریبی دو نمونه قیر به صورت زیر است:

این قیمت‌ها تقریبی هستند، برای اطلاع از قیمت‌های به روز با کارشناسان مجموعه راه بام دلیجان تماس بگیرید.

قیمت قیر زیر ایزوگام با توجه به سایز آن متفاوت است|راه بام دلیجان
قیر زیر ایزوگام باعث چسبندگی دو برابر و افزایش عمرایزوگام می شود.

سخن پایانی

در این مقاله متوجه شدیم که قیمت قیر با توجه به سه فاکتور مهم تعیین خواهد شد. این 3 فاکتور شامل قیمت روز نفت خام، نوع قیر و حجم درخواستی هستند. مجموعه راه بام دلیجان آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان در زمینه پخش قیر، عایق‌کاری، ایزوگام و آسفالت‌سازی در نقاط مختلف تهران است. سپاس که تا انتهای مقاله قیمت فروش قیر در تهران با ما همراه بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
خدابندلو مدیریت سایت
تماس سریع