قیمت ایزوگام با نصب چقدر است؟ این سوالی است که ذهن ساکنین ساختمان‌ها را درگیر می‌کند. برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانیم که ایزوگام را برای چه کاری می‌خواهیم؟ برای عایق روی پشت‌بام یا دیوارها یا برای نصب روی سطوحی که رفت و آمدی روی آن انجام نمی‌شود. در تعیین قیمت ایزوگام عوامل مختلفی تاثیر دارند که از آن‌ها می‌توان به نوع و برند ایزوگام، متراژ مورد نیاز و هزینه نصب اشاره کرد.
ما در این مقاله از سایت راه بام دلیجان قصد داریم اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم. با مطالعه این مطلب می‌توانید هزینه ایزوگام پشت بام و سایر قسمت‌های خانه را برآورد کنید.

ایزوگام چیست و چرا سطوح مختلف را عایق‌کاری می‌کنیم؟

به‌طورکلی ایزوگام جایگزین مناسبی برای قیرگونی است. زیرا از نظر نصب و داوم ماندگاری بیشتری دارد. ایزوگام شامل ورقه‌ها و الیافی از جنس پلی استر و آلومینیوم یا تیشو است که با قیر به هم چسبیده‌اند. البته در ایزوگام نیز همچنان ماده اصلی تشکیل‌دهنده قیر است که از این عایق برای مورد زیر استفاده می‌شود:
ضد رطوبت کردن پی و فونداسیون ساختمان
عایق‌کاری پشت بام‌ها، استخرها و کانال‌های آبیاری
بیشتر ایزوگامی که در عایق‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد یکی از دو نوع پلیمری یا دمیده (قیر دمیده) است. برای اطلاع از قیمت ایزوگام بهتر است قیمت برندهای مختلف را داشته باشید مانند:

قیمت هر کدام از این برندهای ایزوگام درتعیین میزان هزینه کلی نقش دارند.

قیمت ایزوگام با نصب به موارد مختلف بستگی دارد|راه بام دلیجان
ایزوگام فویلدار در تهران و بهترین نوع ایزوگام فویلدار دلیجان

قیمت ایزوگام با نصب را چگونه محاسبه می‌کنند؟

تعیین قیمت ایزوگام به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:
نوع و برند ایزوگام
یک یا چند لایه یا فویل‌دار بودن ایزوگام
مساحت و متراژ کار
نوع سطح (پشت بام، سرویس بهداشتی یا دیوار‌ها)
نوع مصالح مورد نیاز
بازه زمانی متفاوت
هزینه حمل و نقل و ایاب و ذهاب
نیاز به زیرسازی و آماده سازی سطح
هر کدام از انواع مختلف ایزوگام مثل تک لایه و دو لایه شامل تیشو و پلی استر یا ایزوگام با روکش آلومینیوم از نظر قیمت خرید با هم تفاوت دارند. اما هزینه نصب‌شان تفاوت چندانی با هم ندارد. در این مطلب خلاصه‌ای از عوامل موثر بر قیمت ایزوگام با نصب را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

قیمت ایزوگام دلیجان با نصب چقدر است؟

مجموعه راه بام دلیجان ارائه‌دهنده و مجری انواع ایزوگام دلیجان با قیمت مناسب در تهران است. این مجموعه خدمات تهیه و نصب انواع ایزوگام فویلدار و بدون فویل دلیجان را برای سطوح مختلف انجام می‌دهد. از این سطوح می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایزوگام پشت بام
سرویس‌های بهداشتی
آشپزخانه
بالکن
پی ساختمان
دیوارها
پارکینگ
مخازن آب
و سایر سطوح با مناسب‌ترین قیمت موجود در بازار. در جدول زیر آخرین قیمت انواع ایزوگام دلیجان مشخص شده‌است:

نوع ایزوگامقیمت فویلدار با نصب ( تومان )قیمت پودری با نصب ( تومان )
بام گستر دلیجان ثبت 117130000125000
سراپوش ایزوگام کد 242130000125000
امیدگستر دلیجان سه لایه درجه یک125000120000
پشم شیشه دلیجان110000105000
ایزوگام دلیجان9500095000
قیمت‌های استفاده‌شده در این جدول به تومان است و همچنین آخرین به روز رسانی قیمت‌ها برای تاریخ اردیبهشت 1403است.
قیمت ایزوگام با نصب به نوع ایزوگام و سطح کار وابسته است|راه بام دلیجان

قیمت رول 10 متری ایزوگام را چگونه حساب می‌کنند؟

قیمت تمام محصولات موجود در بازار به برند آن‌‌ها بستگی دارد. ایزوگام نیز از این قائده مستثنی نیست. به‌همین خاطر قیمت ایزوگام شرق، قیمت ایزوگام دلیجان و ایزوگام تبریز با هم فرق می‌کنند. البته تمام این برندها معتبر و قابل اطمینان هستند.
ایزوگام خام در بازار و قبل از نصب به صورت رول 10 متری ارائه می‌شود. طول هر رول ایزوگام 10 متر و عرض آن 1 متر است. وزن استاندارد یک رول ایزوگام 40 کیلوگرم و ضخامت آن 4 میلی‌متر است. مواد تشکیل‌دهنده رول‌های ایزوگام عبارتند از:
60 تا 70 درصد قیر صنعتی
مواد پلیمری اتکیک پلی پروپیلن (APP)
لایه پشم شیشه یا تیشو
لایه پلی استر بافته‌نشده سوزنی یا ترموباند
پودر تالک
فویل آلومینیومی
باید اشاره کنیم که کیفیت ایزوگام از عوامل تاثیرگذار در عایق رطوبتی است و به‌همین دلیل باید در انتخاب آن دقت شود. پس طبیعی است که قیمت ایزوگام بسته به کیفیت آن متفاوت باشد. کارشناسان ما در راه بام دلیجان آماده‌اند تا شما را برای انتخاب بهترین محصول و برند راهنمایی کنند.

قیمت ایزوگام در تهران و بهترین نوع ایزوگام دلیجان

امروزه ایزوگام‌های متفاوت با نام‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. در نتیجه کار مشتریان برای انتخاب خدمات و نوع ایزوگام با کیفیت بالا سخت شده‌است. ایزوگام خوب، ایزوگامی است که از نوع دو لایه باشد و اصول استاندارد در تولید آن رعایت شود.
برای تشخیص ایزوگام مرغوب بهتر است از متخصصین این کار راهنمایی بخواهید. چون ممکن است ایزوگام بی‌کیفیت را خریداری کنید و بعدها هزینه‌های اضافی به شما تحمیل شود. قیمت ایزوگام با نصب با توجه به نوع ایزوگام متفاوت است. هرچقدر ایزوگام مورد استفاده استاندارد بالا و مرغوبیت خوبی داشته باشد، قیمت آن با نصب هم بیشتر خواهد بود.

قیمت ایزوگام در تهران را با راه بام دلیجان چک کنید|راه بام دلیجان
ایزوگام در تهران و بهترین نوع ایزوگام دلیجان

قیمت ایزوگام با نصب در تهران چقدر است؟

نصب ایزوگام در تهران و دیگر نقاط کشور جای روش‌های قدیمی عایق‌کاری را گرفته‌ است. البته روش‌های سنتی هنوز هم استفاده می‌شوند. اما ایزوگام هم به صرفه است و هم با دوام، به‌طوری که تقریبا 10 سال عمر می‌کند. قیمت نصب ایزوگام به متراژ مصرف ایزوگام بستگی دارد.
قیمت هر متر ایزوگام در تهران یا قیمت نهایی نصب آن به ترتیب زیر است:
ابتدا نوع و نصب ایزوگام مصرفی را انتخاب می‌کنید.
سپس توافق قیمت با کارفرما
محاسبه متراژ مصرفی ایزوگام (به این صورت که محاسبه بر اساس رول‌های مصرفی در حین انجام کار است. مثلا اگر 10 رول در پشت‌بام یا قسمتی دیگر از ساختمان مصرف شود معادل 100 مترمربع است).
در آخر برای محاسبه قیمت کلی ایزوگام، قیمت هر متر ایزوگام که توافق‌شده را در متراژ مصرفی ضرب می‌کنند و قیمت نهایی کار انجام‌شده را به دست می‌آورند.

سخن پایانی

همان‌طور که گفته‌شد هدف از نصب ایزوگام بالا بردن مقاومت در برابر نفوذ رطوبت است. به‌همین خاطر مالکان و همچنین مدیران ساختمان‌ها برای برآورد هزینه واحد مسکونی خود و ساکنین ساختمان نیاز دارند تا قیمت ایزوگام با نصب را بدانند. راه بام دلیجان در این مقاله سعی داشت تا مطالب مفیدی در اختیار شما قرار دهد. همچنین برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در رابطه با هزینه ایزوگام و نصب آن یا انواع ایزوگام و برندها می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید. از اینکه همراه ما بودید متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
خدابندلو مدیریت سایت
تماس سریع